Slide

🤍 Narejeno v Sloveniji 🤍

Pogoji poslovanja

VARNOSTNO OPOZORILO

Lesene škatle shranjujte varno, nedosegljivo majhnim otrokom. Če jo pospravite na višino se prepričajte, da je otrok ne doseže in, da je podlaga stabilna, saj v primeru, če škatla pade z višine lahko resno poškoduje otroka ali odraslega.

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino upravlja podjetje SCORP d.o.o., Škofljica, Ulica 16. Maja 6, 1291 Škofljica. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

TEHNOLOŠKA SREDSTVA, KI OMOGOČAJO PREPOZNAVANJE IN POPRAVLJANJE NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

Pred potrditvijo nakupa lahko še enkrat pregledate vnesene podatke in jih po potrebi spremenite.

NAROČILO SPREJETO

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila.

NAROČILO POTRJENO

Ob potrditvi naročila ponudnik uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o uspešno oddanem naročilu. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna s pisno zahtevo po elektronski pošti info@kikibox.si. Račun se hrani na sedežu podjetja.

SPREMINJANJE NAROČILA

Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na elektronski naslov info@kikibox.si pa pošlje zahtevek za preklic prejšnjega naročila z omembo številke naročila.

MOŽNOSTI PLAČILA

V spletni trgovini nudimo naslednje možnosti plačila:

  • z nakazilom na TRR: po potrjenem naročilu prejmete na e-naslov podatke o plačilu, naročilo pa odpremimo v roku 5-10 dni po tem, ko je priliv viden na našem TRR.
  • plačilo s plačilo kartico: na spletu ob oddaji naročila
  • plačilo prek Stripe-a.

Po oddaji naročila z izbiro plačila ‘po predračunu’ oz. ‘plačilo preko TRR’ boste na elektronski naslov prejeli vse kompletne informacije, ki jih potrebujete za nakazilo. Rok za plačilo po predračunu je 8 delovnih dni po prejemu predračuna. V kolikor predračun v tem času ni plačan, se določi, da kupec odstopa od naročila.

CENE

Vse cene so izražene v evrih (EUR). Vse cene veljajo v trenutku od oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za kupca kot za ponudnika.

KUPONI ZA POPUST

Ob naročilu lahko kupec vnese promocijski kupon, zaradi katerega se zniža vrednost izdelka in s tem tudi skupna vrednost naročila.

VAŠE NAROČILO (SKLENJENA POGODBA)

Vaše naročilo hranimo v naši računalniško vodeni evidenci prejetih naročil. Dosegljivi smo od ponedeljka do petka na elektronski naslov naslov info@kikibox.si.

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE (VRAČILA)

VRAČILA ZA PERSONALIZIRANE IZDELKE

Pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,  zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Izdelke, ki so naročeni v kategoriji “ustvari sam” bodo personalizirani natanko tako, kot ste izbrali ob naročilu. Prosimo, da ob naročilu dvakrat preverite ali je črkovanje pravilno, ali so informacije prave, ker ko je naročilo oddano spremembe niso več možne.

Kupec lahko v primeru stvarnih napak na izdelkih ali dobave napačnih izdelkov uveljavlja pravice v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Če stvar nima lastnosti, potrebnih za njeno običajno rabo, ali prodajalcu predhodno znano posebno rabo, ali izrecno dogovorjenih lastnosti, in če je potrošnik v roku iz prejšnjega odstavka pravilno obvestil prodajalca o napaki, lahko od prodajalca zahteva odpravo napake, vrnitev dela kupnine v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Stroške z odpravljanjem stvarne napake nosi prodajalec.

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVPot). Podatki bodo uporabljeni zgolj za komunikacijo z uporabnikom. Osebni podatki, ki nam jih zaupate, so vaši in to spoštujemo. Vaše podatke uporabljamo izključno za zagotavljanje učinkovite izpolnitve naročila. Zavezujemo se, da podatkov uporabnikov ne bomo delili, prodali ali predali nepooblaščenim osebam – nikoli!
Uporabnik soglaša, da trgovina kikibox.si lahko obdeluje podatke za namene poslovnih evidenc, oglaševanja in prilagajanja vsebin uporabniku v skladu s Politiko o varnosti osebnih podatkov,v kolikor se ob oddaji nakupa vključi v bazo prejemnikov elektronskih e-novic.
Ponudnik zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).

  • S kreditno kartico
  • S Stripe-om.

ZAŠČITENE BLAGOVNE ZNAMKE

Vsebine, objavljene na tem spletnem mestu so last podjetja Scorp d.o.o.., in se ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja lastnika. Last ponudnika so tudi vsi izdelki, ki so na voljo za nakup v spletni trgovini kikibox.si. Nosilec podjetja nosi moralne avtorske pravice do izdelkov.
Ponudnik z izročitvijo avtorskega dela na kupca dovoljuje izključno osebno uporabo digitalnih izdelkov. Prenos na druge osebe, reprodukcija produktov, distribuiranje, predelava ali javno prikazovanje niso dovoljene. Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev, ponudnik ne odgovarja. Ponudnik ni odgovoren za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij. Ponudnik si pridržuje pravico od odstopa pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih ponudnik ne bi pristal na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.
Komunikacija poteka izključno preko spletne strani in elektronske pošte.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik redno skrbi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh, vendar pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dostopnost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Fotografije izdelkov v večini primerov prikazujejo avtentičen videz izdelka, kljub temu pa so lahko včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo nujno lastnosti izdelka, mogoče prikazujejo odstopanja v barvi. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

PRITOŽBE IN SPORI

Podjetje Scorp d.o.o., spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podjetjem Scorp d.o.o. lahko poveže po elektronski pošti na  info@kikibox.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje Scorp d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi podjetje Scorp d.o.o.  ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje Scorp d.o.o. ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Kot potrošnik imate pravico, da uveljavljate svoje pravice iz naslova stvarne napake ob upoštevanju določil Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, s spremembami, dopolnitvami in popravki). Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine 6 mesecev, odkar je bila stvar izročena
Napaka na izdelku je stvarna:

• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
• če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
• če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine 6 mesecev, odkar je bila stvar izročena.
Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:

  • Odpravo napake
  • Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • Zamenjavo blaga
  • Vračilo plačanega zneska

Če menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nas čim prej kontaktirajte na info@kikibox.si in priložite vaš račun ali številko naročila. V najkrajšem možnem času vam bomo ponudili zamenjavo artikla ali možnost za vračilo kupnine. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik Podjetju v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 14 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora podjetje v roku 14 dni podati potrošniku pisni odgovor. Pravico uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje od 37. člena naprej).
Pogoji poslovanja veljajo od 15. 8. 2020 do preklica.

UPRAVLJAVEC OSEBNIH PODATKOV IN KONTAKTNI PODATKI

Ta politika velja za obdelavo (uporabo) katerihkoli osebnih podatkov, ki ga izvaja podjetje SCORP d.o.o., Škofljica(upravljavec) ali ki se izvaja v imenu upravljavca.

PODATKI O UPRAVLJAVCU:

SCORP d.o.o., Škofljica, Ulica 16. Maja 6, 1291 Škofljica